Ačkoliv se vyučila pánskou krejčovou, přitáhlo ji už v mládí divadlo, kterému se začala věnovat v brněnském Studiu Dům u režisérky Evy Tálské. Setkání s ní považuje pro sebe za zásadní a ovlivňující, ona to byla, kdo ji později přivedl do Divadla...

Životopis

Ačkoliv se vyučila pánskou krejčovou, přitáhlo ji už v mládí divadlo, kterému se začala věnovat v brněnském Studiu Dům u režisérky Evy Tálské. Setkání s ní považuje pro sebe za zásadní a ovlivňující, ona to byla, kdo ji později přivedl do Divadla Husa na provázku, kde zahájila v roce 1997 svoji profesionální hereckou dráhu.

Připomeňme některé role, které zde hrála: Viktorka v Babičce, po ní nasledovaly Provazochodkyně v inscenaci Cirkus aneb Se mnou smrt a kůň, Eržika v Baladě pro banditu, Kněžna v Rusalce, Sutherland a Sarah Cushingová v adaptaci příběhů Sherlocka Holmese, významnou hereckou příležitost jí poskytl režisér Morávek v projektu Sto roků kobry (ztvárnila Nastasju Filipovnu v Idiotovi, Lízu v části nazvané Stavrogin je ďábel a Lízu Chochlapovou v Bratrech Karamazových).

V současné době se věnuje zpěvu a skládání písní – vystupuje na koncertech s Ivanem Manolovem. S činohrou Národního divadla spolupracuje poprvé.